Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο στεγάζεται από το 2ο Λυκείου Κηφισιάς. Είναι ένας θεσμός που ιδρύθηκε από δασκάλους με σκοπό να βοηθηθούν μαθητές με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες. Υπάρχουν τμήματα για Γυμνάσιο και Λύκειο για πολλά μαθήματα, όλα χωρίς κόστος. Οι μαθητές δεν είναι απαραίτητο να κατοικούν στον Δήμο Κηφισιάς για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. Η προσφορά των εθελοντών έχει βοηθήσει πολλούς μαθητές τα τελευταία χρόνια και τα τμήματα 3ης Λυκείου έχουν συνεισφέρει σε επιτυχίες.

«Η διδασκαλία είναι κάτι ευχάριστο για εμένα, δεν το αντιμετωπίζω σαν αγκαρία. Κυρίως όμως το κάνω γιατί πιστεύω ότι σε μια περίοδο κρίσης ο καθένας πρέπει να δώσει αυτό που έχει. Αυτό που έχω εγώ είναι η γνώση μου, κάτι που μου έχει προσφέρει πολλά όλα αυτά τα χρόνια. Η συμμετοχή μου στο θεσμό του κοινωνικού φροντιστηρίου είναι ένας τρόπος για εμένα να τα ανταποδίδω. Πέρα από αυτό η εθελοντική εργασία μου προσφέρει ικανοποίηση ειδικά όταν βλέπω τους μαθητές μου να προοδεύουν»

Γεωργία Μανώλη, Χημικός

«Κατανοώντας τον ρόλο μου μέσα στην κοινωνία ως δάσκαλος και προσπαθώντας να βοηθήσω παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθουν σε μαθήματα φροντιστηρίου αποφάσισα να συμμετέχω στην προσπάθεια. Η απασχόληση μου στο Κοινωνικό Φροντιστήριο μου προσφέρει ηθική ικανοποίηση και την αίσθηση ότι ανταποδίδω στην κοινωνία αυτά που μου έδωσε»

Χρυσόστομος Κοντιζάς, Φυσικός



Γκάρτζος Κων/νος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου